U bent hier: home colruyt

Colruyt fotoservice (Fuji Print)

Foto's en fotoboeken online bestellen en afhalen in de Colruyt van uw keuze

Ook bij Colruyt kunt u steeds terecht voor het laten afdrukken van uw digitale foto's of om fotoboeken samen te stellen. Net als bij alle andere supermarkten wordt ook bij Colruyt de fotoservice uitbesteed. Het zijn dus Fuji Print producten als u bij Colruyt bestelt.

Vaak zijn er promoties te vinden voor de Colruyt fotoboeken die zich gemakkelijk laten samenstellen via de eenvoudig te bedienen bestelsoftware, maar ook zonder die promoties kunnen we stellen dat de fotoservice van Colruyt er één is met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Colruyt (Fuji Print)
Webadres
Uploadmethode
Via website
Leveringstijd
3 werkdagen voor formaat 10, 11, 13 en 20.
5 werkdagen voor formaat 30, 40 en 50.
3 tot 5 werkdagen
Leveringswijze
Via de winkel
Betaling
Bij afhaling in winkel
Bijkomende kosten
0,99 € verwerkingskost
Papiersoort
Fuji
Beeldformaat
De foto's kunnen worden afgedrukt met dezelfde beeldverhouding als de aangeboden fotobestanden, maar het is ook mogelijk om foto's te herkadreren zodat een fotobestand met een verhouding van 3:4 wordt afgedrukt op 2:3 formaat.
In dit laatste geval gaat wel aan weerszijden van de foto een stukje verloren.
2:3 - 3:4
Witte boorden
 
Beeldbewerking
 
Beeldcorrectie
 
Webalbum
Ja
Extra's
-
Prijzen digitale foto's
Omschrijving Prijs Opmerkingen
Totale bijkomende kosten per bestelling 0,99 €  
Formaat 10
10 x 15 cm
0,09 €  
Formaat 11
11,4 x 15 cm
0,11 €  
Formaat 13
13 x 19 cm
0,25 €  
Formaat 15
15 x 20 cm
0,55 €  
Formaat 20
20 x 30 cm
0,99 €  
Formaat 30
30 x 40/45 cm
3,95 €  
Formaat 40
40 x 54/60 cm
6,95 €  
Formaat 50
50 x 68/75 cm
7,95 €  
Reacties op Colruyt (Fuji Print)
Actiecode
door Ann op 18 juni 2013
5/5
Ik ben al heel lang klant bij Colruyt fotoseries maar heb nog nooit kunnen genieten van een of andere actiecode. Daar wordt dikwijls over geschreven, maar hoe kom je daaraan
fotoformaat
door J. Luyten op 18 januari 2011
Geen cijfer
Wanneer gaat Colruyt ook het formaat 16/9 aanbieden?
verloren foto's
door Proost Nicole op 17 januari 2011
5/5
Dag, Graag willen mijn echtgenote Proost Nicole en ik de mensen van colruyt en fujiprint bedanken voor het terug vinden van onze verloren gegane foto's. Tevens willen wij ons verontschuldigen voor de veroorzaakte overlast. Luc en Nicole Bauwelinck-Proost
prijsstijging bij Colruyt/Fuji
door G. van Muylem op 30 november 2010
Geen cijfer
Betreffende kwaliteit afwerking/levering niets dan lof maar is een prijsstijging van 20% (van 0,07 naar 0,09 € per fotoprint)sinds de zomer van 2010 niet een beetje veel?
Fotoafdrukken
door Guy Van Muylem op 23 augustus 2010
4/5
Geef hier jouw mening over Colruyt (Fujiprint) Ben zeer tevreden over prijs/kwaliteit van mijn fotoafdrukken, en daarbij beschikbaar aan een bliksemse snelheid. No nonsens verkoopstrategie in tegenstelling tot concurrentie die niet alleen duurder is maar ook haar beloftes omzeilt: zogenaamde gratis verzending maar software weigert dan code.
Kwaliteit
door Ingrid op 13 augustus 2010
3/5
Heb foto's online besteld. Ben zeer ontgoocheld over de kleuren, in vergelijking met een concurrent. Wat een mooie herinnering moest zijn is zeer verduisterd. Zal er geen meer bestellen in 't vervolg. Spijtig voor Colruyt, ben nochtans klant maar dit kan niet door de beugel.
Fotoafdrukken
door Seurgeloose Els op 9 augustus 2010
1/5
Het programma om foto's te laten afdrukken is zeer moeilijk om in te vullen, vorige versie was veel eenvoudiger. Ik wil bestellen, maar geraak er niet wijs uit. Met vriendelijke groeten.
Echt goede kwaliteit en service
door Nathalie op 8 mei 2010
5/5
Donderdagavond laat foto's via de website doorgestuurd, ik rekende op een dag of drie voor die klaar zouden zijn, maar gisternamiddag (vrijdag) kreeg ik al een mailtje dat mijn foto's klaar waren. En inderdaad, de zatermiddag gaan zien in de Colruyt en yep, ze lagen daar. Heel mooi afgedrukt en van de heel korte levertermijn ben ik meer dan tevreden!!! Volgende keer weer Colruyt zu!
Foto's
door Nancy op 7 mei 2010
5/5
Ik ben zeer tevreden, de foto's zijn prachtig en de grote poster is zeer mooi. Ik ben voor 100% tevreden, ook over de zeer korte levertermijn.
Foto's communie
door Henderickx Claudine op 19 maart 2010
4/5
Ik wil ook reageren op de kwaliteit. ik vind die zeer geslaagd. Wat mij wel stoort is de wachttijd in de winkel, zeker als je allen voor de foto's komt. Anders ben ik tevreden.
Niet tevreden
door :-( op 12 december 2009
2/5
Ik ben helemaal niet tevreden over Fujiprint. Mijn eerste fotoalbum viel vrij goed mee, hoewel vrij donker geprint. Het volgend fotoalbum was gedeeltelijk hetzelfde qua foto's, maar telkens ik probeerde het af te werken, faalt het bewaren. M.a.w. heel veel tijd verloren en nog steeds geen volgend fotoalbum om te bestellen. Bewerkte foto laten afdrukken: ten eerste het formaat dat ik wilde was al niet mogelijk, formaat dan maar zo goed als mogelijk aangepast, maar de uiteindelijke afdruk was slecht afgesneden, waardoor de rand van de foto aan 1 kant was verdwenen.
Foto's
door Sandra op 8 december 2009
5/5
Ik heb mijn foto's al bij enkele firma's laten ontwikkelen en die waren betrekkelijk goed. Bij Colruyt krijg ik mijn foto's zoals ze te zien zijn op mijn digitaal toestel, soms zelfs nog beter. Ik ben heel tevreden van Colruyt en de service.
Foto's
door Heaven op 22 november 2009
Geen cijfer
Ikzelf heb een fotoboek gemaakt: werkelijk prachtig, zeer mooi en helemaal niet duur. Vind sommige reacties hier enorm zwak. Als je slechte foto's stuurt, dan kan je niet een prachtige foto hebben he... Nu ja, sommige mensen moeten altijd kunnen klagen en zagen he... Jammer dat niet meer mensen gewoon tevreden kunnen zijn.
Op zoek naar mijn foto's
door Poupaert Rudy op 1 oktober 2009
Geen cijfer
Mijn eerste kleinkinderen zijn geboren op 22/07/09 en dan nog een tweeling. +- 128 foto's nooit aangekomen. De mensen van de winkel zelf hebben er alles aan gedaan om die toestand tot een goed eind te brengen, maar dat lukte niet. Voor mij geen mondelinge reclame meer voor dat deel van Colruyt. Sorry.
Online bestellen
door Luus op 25 augustus 2009
Geen cijfer
Trouwe, zeer tevreden klant van Colruyt-Fuji. Ik probeerde tevergeefs een bestelling door te geven. Boosdoener: vraag voor downloaden Image uploader 5.7 Aurigma. "Installeren" of "niet installeren" aanklikken, het loopt uit op een melding "toepassingsfout: lees- of schrijfbewerking op geheugen is mislukt", gevolgd door scherm "webpagina gesloten ter beveiliging". Instellingen nagekeken en experimenteel veranderd, firewall uitgeschakeld, antivirusscan... niets helpt. Ik bel naar Colruyt rode telefoon (doorverbonden) en krijg te horen: de website werkt normaal. Bestelling dan probleemloos doorgegeven via de PC van mijn buurman met mijn klantgegevens. Dit is een noodoplossing. Ik wil weer via mijn eigen perfectlopende PC bestellen. Hoe dit oplossen?
Foto's 10 x 15 cm
door Willyke op 19 augustus 2009
5/5
Een perfecte en suppersnelle service en daarbij nog de goedkoopste ook omdat er geen verzendingskosten bijkomen.
Formaat foto's
door Steven op 26 april 2009
3/5
Kan Colruyt er niet voor zorgen om ook het digitale formaat 10 x 13 cm te leveren?
Kwaliteit
door Marnix op 11 april 2009
Geen cijfer
Ik vind de kleuren niet altijd goed, er hangt een bruinachtige tint over de kleuren, mijn printer thuis drukt de kleuren correcter af dan Fuji. Als je bij bewerkte foto's een kader gebruikt, staat deze niet meer correct omdat de foto's niet precies gesneden worden. Heb ook al meegemaakt dat ik iemand anders zijn fotowerk in mijn zakje had. Samengevat kan je stellen: hou je van correcte fotoafwerking, moet je bij Colruyt niet zijn. Ben je tevreden met een afdruk die een indruk wil geven van wat je hebt gefotografeerd tegen een goedkope prijs, dan kan je de weg naar Colruyt vinden.
Fotoboek slechte kwaliteit (vervolg)
door Peter Van der Goten op 24 februari 2009
2/5
Ik kom nog even het resultaat melden. Na onze opmerkingen nam men de boeken terug en heeft men een onderzoek gestart. Hiervoor onze oprechte dank. Men heeft ons nu opgebeld en gemeld dat alles in de norm valt????? Men merkt op dat de kwaliteit op het scherm niet gelijk is aan de kwaliteit die wordt afgedrukt. Hiermee ben ik helemaal akoord, maar dan in de zin dat de afgedrukte kwaliteit beter zou moeten zijn dan deze op het scherm. Ten slotte zelfs bij een 5 Mega pixel Camera is de resolutie van de foto groter dan de meeste computerscherm (2560x1920). We kregen de keuze ofwel stuurt men ons de boeken terug op ofwel vernietigen. We hebben voor vernietigen gekozen (we beginnen dan liever terug opnieuw). Voor ons was de kwaliteit niet aanvaardbaar. Grote teleurstelling veel tijd verloren nooit meer bij Colruyt (Fujiprint).
Fotoboek slechte kwaliteit (vervolg)
door Peter Van der Goten op 18 februari 2009
3/5
Ik ben gisteren by Colruyt gaan reclameren. Het resultaat was: boek teruggenomen en terugbetaald. Men gaat het fotoalbum opnieuw afdrukken.
Fotoboek slechte kwaliteit
door Peter Van der Goten op 12 februari 2009
2/5
Juist ons fotoboek gekregen. Alle foto's overdreven kleuren en een groene schijn. De afdruk is veel te donker en alle details van de originele foto's zijn weg. Soms pixels te zien (korrelig) alhoewel de originelen wel goed zijn. Waarom 10 megapixels als de fotoalbumsoftware de grootte van de foto's tot belachelijke proporties reduceert om uploadtijd te beperken? Jammer van de tijd die we investeerden om dit album te maken. Prijs-kwaliteit was slecht, zelfs met de goedkope prijzen van de fotoboeken van Colruyt. Ik kan terug beginnen en ben al heel wat € en vooral tijd kwijt. Het uploaden van het resultaat... dit werkte niet op zaterdag en zondag, maar was terug in orde op maandagavond. Ik had natuurlijk juist mijn firewall aangepast, maar dit bleek niet de oorzaak want maandagavond werkte plots alles terug.
Tevredenheid
door Maurice op 25 januari 2009
5/5
Ik heb eventjes de reacties doorgenomen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik regelmatig aan Colruyt opdrachten geef om foto's af te printen, en ik heb nog niets negatief kunnen opmerken. Ik weet van mezelf dat ik nochtans niet rap tevreden ben. Moest ik in de toekomst, opmerkingen hebben zult U zeker van mij nog horen.
Kwaliteit
door Enzo op 15 januari 2009
3/5
Ik ben enigszins ontgoocheld wat de kwaliteit betreft. De kleur valt te donker uit, er zijn strepen in de lengte en het papier is vrij dun. Over de prijs heb ik niet te klagen. Kan ik trouwens foto's mat laten afdrukken?
Upload
door Bruno De Vrieze op 10 december 2008
Geen cijfer
Even reageren op wat de webmaster schrijft i.v.m. uploadmodule: dit functioneert enkel in IE en niet in Firefox, wat ik toch een misser vind.
10 x 15 cm aan 0,07 €
door Foto op 4 december 2008
5/5
Sterke acties bij Colruyt momenteel. Slechts 0,07 € voor formaat 10 x 15 cm, zonder rekening te houden met bestelde aantallen. Samen met 15% op fotoboeken en gratis opstartkost voor wenskaarten.
Uploaden van vele foto's
door Walter op 7 september 2008
Geen cijfer
Vraagje: hoe kan ik een hele map met bijv. 100 foto's tegelijk uploaden? Het antwoord van deze vraag op 3 augustus van de webmaster klopt mijns insziens niet. Mij lukt het alleszins niet! Een grote selectie slepen naar het browservak kan niet en verscheidene bestanden tegelijk selecteren kan bij "bladeren" ook niet. Help!!
Reactie webmaster: ter verduidelijking post ik via deze link een screenshot.
Links selecteer je de map waarin de foto's zich bevinden, klik achtereenvolgens op de knoppen "Alles selecteren", "Toevoegen" en "Foto's versturen". Succes.
Uploaden foto's
door Johan op 3 augustus 2008
Geen cijfer
Ooit al eens 100 verschillende foto's ge-upload naar Colruyt? Kan er nu niets gemaakt worden dat een volledige folder gesleept kan worden (i.p.v. per stuk) of ben ik de enige die dit probleem heeft? Waarom gebeurt het uploaden anders dan bij een gewoon Fuji-afhaalpunt???
Reactie webmaster: je kunt toch alle foto's uit een folder selecteren en ze in één beweging naar het juiste vak in de uploadmodule verslepen?
Kwaliteit
door Antoine op 15 juli 2008
Geen cijfer
Goede kwaliteit en prijs.
Thumbs down!
door Stijn Morisse op 24 juni 2008
1/5
Ik heb zonet mijn testfoto's opgehaald. Ik ben geheel ontevreden van het resultaat! Foto's vertonen volgende mankementen: - Verschoven kleurtinten: Roze wordt op bepaalde plaatsen grijs. Dit geeft het oog de indruk dat het om JPG artefacten gaat terwijl dit niet zo is op de originele foto. Zwart en grijs werden zelfs blauw op de doelfoto! Ik heb trouwens zelfde testfoto's doorgestuurd naar mijn gewoonlijke fotolabo: geen probleem met dergelijke kleurverschuiving. - Onscherp: Alle details gaan verloren in zowel de donkere als de lichte partijen. Resultaat: erg onscherp! - Bijsnijden: sommige foto's zijn op 10x15 formaat. Andere op 10,2 op 15. Vrij vervelend. - Fotopapier: De achterkant van het fotopapier is niet gemarkeerd. Ik heb het raden naar het merk en type van fotopapier. Nope, Colruyt: thumbs down for me!
Foto 10x15
door Maurice op 29 mei 2008
Geen cijfer
Prima kwaliteit, prima service, spijtig te duur. Heren van Colruyt: laat de verwerkingskosten zoals bij de concurrentie achterwege, dan staat u weeral op kop.
Communiekaartjes
door Dekuyper op 6 mei 2008
5/5
We hebben communiekaartjes besteld: bestelling verliep eerder moeizaam (hadden eerst niet door dat we na de keuze en het voorbeeld nog een tweede keer moeten bevestigen), bestelling was er al na 2 dagen (veel sneller dan de vermelde termijn), kwaliteit is zeer goed: heldere en mooie kleuren.
Foto's onvindbaar
door Marleen De Leeuw op 2 mei 2008
Geen cijfer
4 weken terug bracht ik mijn filmrolletje naar Colruyt, ondertussen zijn we elke week al gaan vragen naar de foto's. Tot nu toe nog steeds geen resultaat! Ze zijn blijkbaar verloren gegaan... en Colruyt kan niet meer doen dan afwachten... Spijtig !
Fotoprint 10 x 15
door Maurice op 7 april 2008
Geen cijfer
Foto formaat 10 x 15 cm: spijtig dat de promotie van 0,10 € zonder bijkomende kosten voorbij is. Hiermee is Colruyt van de goedkoopste 1ste plaats verdwenen.
Colruyt verlengt zijn eindejaarpromo
door Peter Herman op 2 januari 2008
Geen cijfer
Colruyt verlengt tot en met 15/1 zijn eindejaarpromotie. Dat betekent dat je tot dan geen opstartkosten betaalt en dat het formaat 10 x 15 cm aan 0,10 € blijft. Bovendien daalt de prijs van 11,4 x 15,2 cm, het ideale digitale formaat (3:4), tot en met 15/1 naar 0,11 €. Colruyt biedt zo zijn klanten de gelegenheid om al die leuke eindejaarsfoto's aan een super voordelige prijs af te printen. Men zegge het voort!!!!
Prijsaanpassing 10 x 15 cm naar 0,10 €
door Peter Herman op 20 december 2007
5/5
Hebben jullie het al gemerkt, vanaf nu is de prijs van het formaat 10 x 15 cm aangepast naar 0,10 € per foto. Weet dat momenteel de actie gratis opstartkosten nog loopt tot en met 31/12. Hierdoor zet Colruyt opnieuw een zeer scherpe prijs in de markt. Colruyt hanteert een prijs per foto ongeacht het aantal prints. Het zou mij niet verwonderen mocht dit een reactie zijn op de recente prijsdaling bij Makro. Men zegge het voort!!!
Proxy server not found
door Johan op 8 oktober 2007
Geen cijfer
Zelfde probleem, melding "proxy server not found" na uploaden van de foto's, is de oplossing al bekend?
Server or proxy not found
door Dirk op 3 oktober 2007
2/5
Heb hetzelfde probleem als de drie vorige personen, enkel upload met ActiveX. Daar zit misschien het probleem. Is er nog steeds niemand met een oplossing? Dank bij voorbaat.
Zelfde probleem
door Eva op 3 oktober 2007
Geen cijfer
Heb hetzelfde probleem als de twee vorige personen, is er nog steeds niemand met een oplossing?
Server or proxy not found
door Timmermans Guido op 2 oktober 2007
Geen cijfer
Tevergeefs foto's willen uploaden en na enkele uren krijg je de melding "server or proxy not found". Hoe kan dit opgelost worden?
Upload
door Fred op 29 september 2007
Geen cijfer
Na het uploaden van mijn foto's krijg ik telkens de melding "The server or proxy not found". Ik heb al alles geprobeerd, virusscanner, popupblokkering, enz... uitgeschakeld, maar niets helpt. Werk met Windows XP en Internet Explorer 7. Wie weet raad?
Digitaal
door Kate op 24 september 2007
5/5
Ik ben in ieder geval tevreden over de kwaliteit & prijs van deze site. Ik moet nooit lang wachten op mijn bestelling. Opstartkost slechts 0,99 € en geen verzendkosten en niet zoals bij anderen dat je veel foto's moet laten afmaken eer je aan 11 cent per foto komt.
Kwaliteit
door Leen op 17 september 2007
Geen cijfer
Wat vinden jullie van de kleurkwaliteit van de foto's?
Kwaliteit
door Astou op 17 september 2007
Geen cijfer
Iemand een visie op de kleurkwaliteit en de kwaliteit van het fotopapier dat er gebruikt wordt?
Upload problemen OK
door Paret op 17 augustus 2007
Geen cijfer
In mijn vorige melding was ik van oordeel dat het uploaden van de foto's beter kon. Welnu, ik denk dat ik de oplossing gevonden heb. Sluit alle programma's af die niet meer nodig zijn. Na dit gedaan te hebben ben ik tot vaststelling gekomen dat alle 86 foto's zonder problemen geupload werden. Ik vermoed dat nu alle problemen daardoor tot een minimum beperkt blijven. Ook eens proberen zou ik zeggen ... Succes
Uploaden
door Paret op 16 augustus 2007
Geen cijfer
Heb nog geen idee over de kwaliteit van de afdrukken, maar het uploaden verloopt niet naar behoren, er moet dringend iets aan gedaan worden. Als men steeds moet herbeginnen is een keuze van een ander ontwikkelingscenter vlug genomen. Ga alvast hopen op beterschap.
Reactie op "Error message"
door Peter Herman op 16 augustus 2007
Geen cijfer
Beste Kris, veel heeft te maken met de grootte van de foto's die je doorstuurt. Door de evolutie van de digitale fototoestellen is de kwaliteit van de foto's zo hoog (lees te hoog), ik bedoel hiermee dat je voor een kwalitatieve 10x15 al voldoende hebt met 500 KB per foto terwijl de meeste toestellen foto's van 2 of meer MB afleveren. Gezien de uploadsnelheid via het internet in België nog vrij traag verloopt zal het dus aanzienlijk wat tijd nemen om 70 foto's van meer dan 2 MB door te sturen. Werken met een compressor is de oplossing (ik hoop deze binnenkort aan te bieden via de site). Je kan ook de instellingen op uw fototoestel aanpassen waardoor een foto minder pixels heeft. Peter
Reactie op "Foto's doorsturen"
door Peter Herman op 16 augustus 2007
Geen cijfer
Het probleem doet zich voor wanneer men geen gebruik maakt van Internet Explorer, bijv. met Firefox. Vandaag kent de site nog een aantal problemen bij gebruik van andere Internet browsers, o.a. de manier van uploaden foto's. Weet dat we hier prioritair werk van maken. Voor foto's op canvas is er bewust gekozen om per foto op te laden. Dit is een veiligheid die we hebben ingebouwd om te vermijden dat een klant zich vergist en per ongeluk al zijn foto's op canvas zou bestellen.
Error message
door Kris op 7 augustus 2007
2/5
Wij hebben al een aantal keer foto's laten afdrukken, maar steeds hadden we problemen bij het uploaden van de foto's (70 à 200 tal). Normaal klik je al de foto's aan en drukt dan "foto's verzenden" en na enige tijd (lees uren) kom je dan bij stap 2 uit als alles goed gaat. Maar regelmatig blijft hij lang hangen bij sommige foto's en komt er dan uiteindelijk een "unknown error" bericht. Het gevolg is dat een deel foto's al effectief geupload zijn en andere niet. Dan moet je weer gaan uitvissen welke wel en welke niet. Na een tijdje geef je het op en probeer je slechts een paar foto's tegelijk up te loaden. ECHT EEN TIJDROVENDE BEZIGHEID!
Reactie op foto's doorsturen
door Flippi op 29 juli 2007
Geen cijfer
Als ik foto's via Colruyt wil doorsturen, dan lukt het me wel degelijk om via de ActiveX-module tientallen foto's teglijk te selecteren om te uploaden... Wel zie ik dat bij afdrukken op canvas wel slechts één foto per keer kan worden geselecteerd.
Foto's doorsturen?
door Yves De Roy op 29 juli 2007
Geen cijfer
Ik had graag 160 foto's laten afdrukken via Colruyt maar blijkbaar moet men foto per foto selecteren en dit met maximum 10 foto's per keer. Kan dit echt niet anders?
Foto's met stuk af
door Peter Herman op 19 maart 2007
Geen cijfer
Beste Paul, gelieve mij te contacteren op het nummer 02/3601040. Ik heb uw ordernummer of pochettenummer nodig. Zo kunnen we nakijken wat er specifiek aan de hand is. Peter
Foto's met stuk af
door Peter Herman op 16 maart 2007
Geen cijfer
Beste Paul, Ik stuur uw opmerking door naar Fuji. Volgens mij heeft het iets te maken met de verhouding 2:3 of 3:4. Fuji heeft hiervoor het digitaal formaat ontwikkeld, nl. 11,4 x 15,2 cm. Dit zou dergelijke problemen moeten voorkomen. Doch ik stel de vraag aan Fuji en hou je op de hoogte. Peter.
Foto's met stuk af
door Paul op 15 maart 2007
3/5
We hebben nu tweemaal onze digitale foto's bij Colruyt laten afdrukken via Fuji (memorycard) en tot tweemaal toe zijn er een aantal foto's waar een stuk van het bovenste beeld weggevallen is zodat er bv. een stuk van de hoofden niet te zien is. Op de thuiscomputer en de Fujicomputer in de winkel ziet alles er OK uit (met instemming van het Colruytpersoneel te Geel) maar het resultaat is niet OK. Hoe kan dit verholpen worden? In de winkel konden ze ons alvast niet verder helpen, maar ik wil voorkomen dat het me nog een derde keer overkomt.
Opstart Website fotoservice Colruyt
door Peter Herman op 13 maart 2007
5/5
Vanaf vandaag start Colruyt met online digitale fotoservice. Via de site www.colruyt.be kan je nu van deze service gebruik maken. Alvast bedankt voor het geduldig wachten. Peter Herman
Colruyt digitale foto
door Bart De Belder op 29 januari 2007
Geen cijfer
Via de site http://photoservice.fujicolor.eu/22651776
Website?
door Ikke op 12 januari 2007
Geen cijfer
Is er ondertussen reeds een website-adres beschikbaar om digitale beelden door te sturen voor afprinten naar foto en album?
Digitale foto's
door Van Hove op 25 augustus 2006
Geen cijfer
De kwaliteit van de foto's was OK, al vond ik het bizar dat er vaak een groot kleurverschil op zat bij twee identieke foto's. Ik heb echter nooit mijn cd-rom teruggezien, wat ik wel spijtig vond en kon eerst de foto's niet krijgen omdat ze niet konden worden ingescand aan de kassa te Lede! Na 10 minuten is het wel gelukt, maar dat duurt lang als je daar met een volle kar staat met o.a. diepvrieseten in! volgens de gegevens in Colruyt zelf duurt het 8 dagen eer je op die manier je foto's krijgt... echt helpen kon het personeel er niet, ze waren niet echt goed op de hoogte van deze service.
Reactie Jan Deklos
door Peter Herman op 16 augustus 2006
Geen cijfer
Geachte heer Deklos, In een vorige reactie kon u lezen waar het fout liep inzake fotoservice bij Colruyt via het internet. Vandaag is er nog altijd geen officiële site beschikbaar. Ik kan je verzekeren dat alle bestellingen die toch zijn binnengekomen via de testsite eerstdaags in uw filiaal aanwezig zullen zijn. Ik wil mij beze deze verontschuldigen voor het ongemak. Peter Herman nv.Colruyt
Colruyt stopt samenwerking met Kodak
door Webmaster op 14 augustus 2006
Geen cijfer
Reactie per email van Colruyt: er is wat onduidelijkheid opgetreden inzake de fotoservice bij Colruyt. Wij zijn onlangs overschakeld van Kodak naar Fuji. Op de site digitale-foto.be stond de link naar www.kodakimages.com. Deze site was volledig de verantwoordelijkheid van Kodak en werd nooit door ons aan onze klanten kenbaar gemaakt. Aangezien we niet meer met Kodak samenwerken heb ik hen vandaag opnieuw gevraagd om de URL te schrappen. Verder zag ik tot mijn verbazing op digitale-foto.be een link naar de site fotoservice.colruyt.be . Dit was echter een voorstel door Fuji gemaakt en door sommige klanten reeds ontdekt. Ook hier kwamen al orders op door en deze zullen bij onze klanten terecht komen. Voorlopig is nog geen internetsite online voor ontwikkeling bij Colruyt. Ik verwacht deze rond te hebben eind deze maand (augustus 2006).
10 dagen na online bestelling nog steeds geen foto
door Jan deklos op 14 augustus 2006
Geen cijfer
10 dagen na online bestelling nog steeds geen foto's. Foto's zijn goed upgeload en heb bevestigingsemail met ordernr. ontvangen. Ben tevens na 9 dagen naar de plaatselijke Colruyt gegaan om te kijken of de foto's er al waren, maar neen. Daar had men zelfs geen weet dat men online foto's kon doorsturen. Voorlopig ga ik nog wat afwachten.

pixum
photobox